Her gün azar azar okudum, bitmesini istemedim. Biraz da gün boyunca her bulduğum boşlukta okumak yerine günün tamamen sonlanmasını bekledim okumak için. İşlerim tamamen bittiğinde, zihnen rahatlayıp boşaldığımda açıp okumak istedim. Çünkü öyle hissettiren bir kitaptı. Okurken dinlendiren. Bir pencere kenarında, yaprakları hafif hafif sallanan bir ağaca bakarken sıcak bir içecek eşliğinde dizlerini kendine çekerek okunmalık bir kitap. Yumuşak ve huzurlu bir his bırakıyor. Sakinleştiğimi ve yavaşladığımı hissettim okurken, çok keyifliydi…
Okumak ve yazmakla ilgili sohbetler çok hoş. Kitaplardan bahseden bir grup insanla tanışmak çok güzeldi. Aslında tüm yan karakterler çok güzel yazılmıştı. Hepsi hayatında belli sıkıntıları, yaraları, dertleri olan insanların biraz huzur bulabilmek adına yaşantılarını düzenlemeye çalışmalarını çok güzel anlattı kitap… Onlarla birlikte ben de huzur buldum. Yazarın diğer kitaplarını araştıracağım. Hyunam-Dong KitabeviHwang Bo-reum