·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ağustos 2024 02:43 Agahta'nın şimdiye kadar okuduğum eserleri içinde en zekice ve etkileyici yazılmış olanı buydu. ( Daha okumadığım çok fazla eseri var ama olsun. : ) Gerçekten çok keyif alarak okudum, baştan sona kadar da çok beğendim, ne desem spoiler olacak gibi hissediyorum o nedenle pek yazamıyorum, Agatha bence dahilik derecesinde zeki bir kadın, tam bir edebiyat dahisi, seni seviyorum Agatham Christiem ! (Galp Galp Galp )