İnsan cinsinin kadim hastalığı, otoriterlik üzerine süreçleri açık eden bir başucu kitabı. İnternet Ekipler Amiri vasıtasıyla mazhar olduğum eserin
, tüm insanlığın okumasını dilediğim bir yeri var artık bende. Gündüz hocamıza yazdıklarının zamansızlığı adına teşekkürü borç bilirim.