Off kitap çok soft ilerliyor bayildimm
"Aksilikler hep üst üste gelirdi ama yağmur her zaman diner ve güneş yeniden doğardı."
·1 alıntı·
384 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İlk yarısı çok yüzeyseldi ya da modunda değildim bilmiyorum ama kalan yarısı 🧿🧿
Musmula
Gönderi Sahibi
:):) ben bunu da çok sevdim normalde romantik çok sevmem ama bu yazarın yüz karası kitabına da bayılmıştım