·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ekim 2017 11:39 yazarın Tıkanma romanıyla başlayıp yapamıcam okuyamıcam diye diye rafa kaldırdığım kitabından sonra birde bununla şansımı denedim. iyiki de denemişim diyorum. çok beğendim. ve yazarın tarzını anlamamı sağlayan bu kitap sayesinde sanırım tıkanma ya tekrardan başlayabilirim. yermek , inceden dokundurmak , perdeyi açmak , zinciri kırmak vs. hayat o kadar acımasız ve o kadar düzen içinde düzen olan bir sarmal ki anladıkça daha da zor oluyor sanırım yaşamak. kitabın sondan başlaması da hoş bir dokunuş olmuş :) eline sağlık adamım , beyninizi seveyim :=)