Avustralya yerlilerini (aborjinleri)anlatan mistik bir kitap;okuduğunun üzerinden 15 yıl geçmiş,hatırladığım kadarıyla yazarın o coğrafyanın insanlarına fazlasıyla insanüstü mistizmi yüklemesi bende hoşnutsuzluğa sebeb olmuştu.tabi bu benim yorumum ama yurdum insanının çok severek okuduğu bir kitap olduğunu biliyorum.