Issız bir adada tanımadığınız kişilerle sadece on kişi olsanız ve evde asılı bir tekerlemeye uygun olarak tek tek insanlar ölse ne yapardınız?
Heyyo buralar yasaklıyken bu kitabı bitirdim
Bu kitabı okumayı bir süredir heyecanla bekliyordum.
Kesinlikle beklentimi karşıladı
Zaten benim için deniz ve ada olması yeterli o kitabı okumam için
Klasik Agatha kurgusu. Katil kim oyunu oynatıyor size. Hem herkesten biraz şüpheleniyor hem de kimseden tam olarak şüphelenmiyorsunuz. Cinayetlerin amacı zaten belli. Bilerek birilerini öldürmüş ama kaza süsü verilmiş ya da üstü örtülmüş cinayetlerin sorumluları yargıda ceza almadıkları için katilimiz kendi cezasını kendisi kesiyor. Bize de katilin kim olduğunu tahmin etmek kalıyor On KişiydilerAgatha Christie