Yazarın daha evvel "Düş Yakamdan Şeytan" adlı romanını okumuş, içeriğini sapıkça bulsam da 10/10 vermiştim. Bu kitabı da ön siparişe çıktığı gün aldım. Yazarın tarzını bildiğimden, kitaba başlarken kendimi mide bulandırıcı cümlelere hazırladım fakat ben bu kadar iğrenç satırlar barındırdığını bilseydim kesinlikle alıp okumazdım. Öyle ki "Düş Yakamdan Şeytan" bu kitabın yanında masum kaldı.
Knockemstiff kasabasında bulunan insanların hayat öyküleri var kitapta. 18 öyküden oluşuyor ve 1960-1990 yıllarını kapsıyor. Kitaptaki karakterlerin çoğu birbirini tanıyor, yolları bir şekilde öyle ya da böyle kesişiyor. Fakat bu insanlar normal değil. Tavır ve davranışlarında bir anormallik var. Alkol ve uyuşturucu ile kafayı bulan insanlar, ensest ilişkiler, cinayetler, sapıkça davranışlar, cinsel sapkınlık, taciz.
Şimdi bana güleceksiniz ama hangi akıllı insan bu kitabı okur diye düşünmedim değil. Sonra da yazar aklıma geldi. Hangi aklı başında bir yazar böyle bir kitap yazar veya yazmayı düşünür. Yalnız şunu belirtmekte de fayda var: Öyküler ne kadar iğrenç olursa olsun, yazar aslında algı ve duygu durumunda değişiklik yapan uyuşturucunun akıl sağlığına etkilerini vurgulamış...
Kitap, mide bulandırıcı birbirinden iğrenç öykülerden oluştuğu için hiçbir okura oku demem. Haa beni rahatsız etmez derseniz, sizi tutmayayım, buyrun okuyun.