Merhaba kitap dostlarım Yeni bir kitapla daha karşınızdayım.uzun zamandır historical okumuyordum. Fırsat bu fırsat dedim Ayşegül ile daha önce çok beğendiğimiz serinin devamını okuyalım dedik .Ama pek umduğum gibi olmadı.Diğer kitaplarla hiç alakası yok sadece karakterler aynı soydan geliyorlar. Ilk iki kitap Nasıl heyecanlı ise bu kitap o kadar vasat .Konu Bir yerde dönüp durdu .Elimden bırakmamak için kendime zor tuttum. Ayşegül ile konuşurken de aynı duyguları paylaştık. Sonuna doğru geldiğim de aradığım heyecanı buldum ama kitabı kurtarır mı bilemedim.
________Konusuna gelince;Katherine, uzun süre önce babası tarafından manastıra gönderilip burada hayatına devam eder. Ne yazık ki yaşı ilerlemeye başlamış.Kendi yaşıtları tek tek evlenmiştir.Babasına mektup yazmasına rağmen cevap gelmez.Bu arada arkadaşı eve gitmek için yola çıkacaktır. Rahibe ile konuşup. Katherine ' de yola çıkar ama gemilerine korsanlar saldırır ve rehin alınırlar.Liam ilk manastırda gördüğünden beri Katherine 'ni istemekteydi. Bakalım onu kandırabilecek midir ? .
Katherine bir yerden sonra beni deli etti.Yapamam edemem bu kadarda olurmu dedim.
Bu kitabın seveni de var sevmeyeni .okuyup siz karar verin