·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ekim 2017 00:00 unutmayı,insanın içinde o yas döneminde yaşayabileceği gelgitleri çok güzel şekilde anlatmış,hem esprili hem de insanın kalbine dokunan bir dili var yazarın.. ben çok beğendim ve dönüp dönüp okuyacağım yerlerle dolu sayfalar;diğer kitaplarını da en kısa zamanda okuyacağım