10/10
·312 syf.··
Beğendi
·
2017 263. kitabı
·
25 günde okudu
·
Okunma: 26 Ekim 2017 00:00
unutmayı,insanın içinde o yas döneminde yaşayabileceği gelgitleri çok güzel şekilde anlatmış,hem esprili hem de insanın kalbine dokunan bir dili var yazarın.. ben çok beğendim ve dönüp dönüp okuyacağım yerlerle dolu sayfalar;diğer kitaplarını da en kısa zamanda okuyacağım
Edebiyat
Unutma DersleriNermin Yıldırım · Doğan Kitap · 20195,5bin okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.