Beyhan budak eski yıllardan beri YouTube da dinlediğim bir isim. Çok fazla dinlediğimden olsa gerek artık bana basit ve aynı şeylerden bahsediyor gibi geliyordu. Açıkcası hiç kitabını okumamıştım. Arkadaşımın hediye etmesiyle okumaya karar verdim. Önyargılı okumaya başlasam da kısa sürede samimi anlatımıyla, danışanlarından örnekler vermesiyle kendimi kitaba kaptırdım. Çok hızlı bitiremedim ara ara okumakta zorlandığım oldu. Yine de genel olarak beğendiğim bir kitaptı. Düzenli bir gidişatı olması, basit bir dille konuşur gibi yazılması hoşuma gitti. Eğer psikolojiye ilginiz var ve çok bilginiz yoksa okumanız gereken kitaplardan. Beyhan BudakSenin Suçun Değil