9/10
·168 syf.··
2017 4. kitabı
Herkes mutlaka okumali diyemem cünkü çok fazla argo kelime, şiddet vs. seyler var. Ama yinede muhtesem bi kitap. Özelliklede ikinci bölümden sonrası. Gerçekten okurken bir çok duyguyu yaşatabiliyor. Bence anlatim tarzindan cok verilen mesajlara gore okunursa ne kadar harika bi kitap olduğu anlaşır
Edebiyat
Otomatik PortakalAnthony Burgess · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2009113,2bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.