Hiç istemeyerek başlayıp, iki günde bitirdiğim kitap. Konusu ilgi çekici, aşırı merak uyandırıyo. Çocukluk aşkını 25 sene sonra bulan ama hayatlarının artık bambaşka olmasında dolayı garip olaylar yaşayan iki insan. Kitapta tek sevmediğim daha doğrusu sinirlendiğim şey kadının problemi neydi öğrenemedik