·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ağustos 2024 17:29 Arzuhal...
Her zaman kitapların okuması için vaktinin olduğunu inanırım. İki yıl önce aldım fakat bir türlü okumak nasip olmadı. İyiki olmamış. En ihtiyacımız olduğu vakitte açılıyor o sayfalar bir bir.
Kitapta İmam-ı Rabbani'nin hayatı ve düşünceleri ekseninde gelişen olaylar ve bunun zamanımıza yansıması konu edilmiş. Haliyle kitapta iki ayrı zaman ve bu zamanların birleşimi var. Yazarın okuduğum ilk kitabı ve kaleminin gücüne hayran kaldım.
Kitap gönlü kırık olanlara gelsin...