tanrıyı hiç tanımamış ve yolda kaybetmişler üzerine
10/10
·130 syf.··
2024 10. kitabı
·
9 saatte okudu
·
Okunma: 14 Ağustos 2024 18:28
tanrısız, faşist bir nesil ve oportünist öğretmenleri. hitler Almanyasında öğrencilerin insan olarak değil duygusuz makineler olarak yetiştirildiği bir evrende gözümüzü açıyoruz ve bir anda sonunda buluyorsunuz kendinizi. öylesine çarpıcı bir kitaptı ki sınırların olmayışı ve iradenin çalışmadığı bir evrende yeni nesil resmen tanımadan, tanımak istemeden reddediyor. düşüncenin her türlüsünden nefret ediyorlar. böyle allahsız bir neslin cinnetine şahitlik ediyoruz. sonucunda gözlerinin açıldığı bir cinnet tabii bütün bunları yolunu, tanrısını kaybetmiş öğretmenin gözünden görüyor, onunla beraber yürüyoruz. güzel bir deneyimdi ben çok beğendim. spoiler! "Zencilere selamlar. Kulüp." tüm kitap boyunca yüzümde ilginç bir mutsuzluk vardı öğretmen gibi ben de yüzüm asık okudum kitabı içim sıkılıyordu adeta. fakat sonunda şu cümleyi görünce aptal bir gülümseme yerleşti yüzüme ve gün boyu o gülümsemeyi taşıdım. spoiler! Tanrısız Gençlik
Edebiyat
Tanrısız GençlikÖdön Von Horvath · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20234,710 okunma
·
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.