1/10
·480 syf.··
2015 57. kitabı
güzel kitaptı ama osmanlı çok fazla katı, kötü,güçsüz,sahtekar(tabiri caizse) bi şekilde anlatılmış bence koskoca osmanlı imparatorluğu bu kadar fazla aşağılanmamalıydı.
Edebiyat
Ustam ve BenElif Şafak · Doğan Kitap · 201314,4bin okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.