Amine Yugruş
@zezeee
Takip Et
1/10
·
480 syf.
·
Kitabı okudu
·
2015 57. kitabı
güzel kitaptı ama osmanlı çok fazla katı, kötü,güçsüz,sahtekar(tabiri caizse) bi şekilde anlatılmış bence koskoca osmanlı imparatorluğu bu kadar fazla aşağılanmamalıydı.
Edebiyat
Ustam ve Ben
Elif Şafak · Doğan Kitap · 2013
14,4bin okunma
3 beğeni
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap