Puan vermedi·184 syf.····Okunma: 15 Ağustos 2024 11:44 Herkese merhaba
Bu kitabı bir arkadaş tavsiyesi ile alıp okudum. ama beklentimi pek karşılayamadı. Kitap 3 bölümden oluşuyor. İlk bölümde fani aşkı anlatıyor. Fani aşkı anlatırken birbirini devam ettiren cümleler hep aynı yazılan yazılar vardı. Bu bölümü okurken çok sıkıldım. Kitabın ikici bölümünde ise baki aşkı anlatıyor. Baki aşkı severek okudum. Kendimizi sorgulatacak sözler vardı. Kitabın son sayfaların da ölmeden önce yapılacaklar listesi yer alıyor.
Rahat okunabilir bir türü var ama bazi bölümlerinde sıkılabilirsiniz.