·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Şubat 2016 00:00 Kitap çok güzeldi,beni okurken resmen içine çekti,sarah jiodan okuduğum ilk kitap oldu ve diğerlerini de okumak istiyorum,inanılmaz güzel yazı tarzı var.beni çok rahatlattı.Hikayeye bayıldım ve Mavi Kuş Kitap evi mükemmeldi