Yaşamını yitirmek, sanki elinde bir yumurta varmış, sonra yumurtayı bırakmışsın, yere düşüp kırılmış gibi; bu duygunun başka hiçbir şeye benze­mediğini anladım. Ölmüşsen ölmüşsündür, ama tam ölmeden ön­ceki o kısacık anda; acaba bunu anlıyor musun, yani bittiğini ve nasıl bir duygu olduğunu?
Sayfa 54·Kitabı okuyor
·1 alıntı·
154 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.