Butimar'ın üstünde çok ama çok sert bir roman. Okuyup bitirdikten sonra alt üst ediyor insanı. Beklentim zaten yüksekti bu roman için açıkçası beklediğimin çok fazlasını buldum. Gerçeği iliklerinize kadar hissediyorsunuz. Ya Zencefl! Mutlaka okunmalı hatta iki kez.