Okurken katili hemen bulacağımı düşünmüştüm,ne kadar yanılmışım.Katilin kim olduğuyla ilgili bir fikrim vardı ve emindim ama yanlışmış.Ama kitap beni hala şaşırtmaya devam etti.Asistanın ölümü yazarın yazdığı en korkunç ve nefes kesici anlardan biriydi.Katili bulmakta bu kadar zorlandığım bir kitap olmamıştı , eğer ben bulurum benden kaçar mı diyorsanız mutlaka okuyun ve bakalım bulabiliyo musunuz?