Yazara yakişmayacak kadar basit ve yalin. Hayal dunyasi ile ovundugumuz bir yazar gittim/geldim yedim/ictim dili ile yazilmis ve bence yazmasi 2 gunden fazla surmemis uzerine dusunulmemis bir kitap. Boşa vakit kaybi..
Toplum içerisinde bunalan bireyin çocukluğunun geçtiği günlere duyduğu özlemi anlatıyor. Aklında küçük bir gölet var çocukluğuna dair birgün gitmek istediği bir yer, ama bir türlü gidemiyor, yıllar sonra bir fırsatını bulduğunda oraya gidiyor ve orası bir çöplüğe dönüşmüş, yazar diyorki artık güzel olan şeyler hayalde kalan yerler öyle bir çağda yaşıyoruz ki güzellikler bir çöplüğe dönüşmüş ve biz bundan kurtulamıyoruz, bunları bir göletle anlata bilen bir yazar. Kitap kesinlikle basit değil :)