Bulantı bir varoluş sıkıntısı romanı. Çok hızlı okuyacaksınız diyemiyorum. Kitabın dili ağır olmasa da akan olaylar ve düşünceler ağır. Bulantı yakamı bırakmadı derken Sartre, o sıkıntıyı hissedeceksiniz. Üzerinde saatlerce düşünülecek fikirlerle dolu bir eser. Bence kusursuz güzellikte yazılmış. Tekniği ve içeriği muazzam!