·552 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Kasım 2007 00:00 Orhan Pamuk'un okuduğum ilk ve benim açımdan en beğendiğim kitabı. Severek okuduğum ve belki iddalı bir yorum olacak ama bu kitabı okumayan kendini Orhan Pamuk okudum dememeli diye düşündüğum bir kitap. İyi okumalar