BİR YOL VAR ARAMIZDA
Yazarını daha önce hiç duymamıştım, onca kitabın arasında ismi ilgimi çekince hiç tereddüt etmeden aldığımı hatırlıyorum
"Bir Yol Var Aramızda"
Hislerim beni yanıltmadı ve ismi kadar içeriğini de keyifle okudum.Şiir sayısı az olsa da hemen hepsi okunmaya değer, zârif satırlardı.
Şair şiirlerinde duygularını fazla imge kullanmadan akıcı, sade ve yalın bir dille ifade etmiş.
Okuduğuma pişman olmadığım, özellikle bir kaç dizesini çok sevdiğim dinlendirici bir eserdi. Şadi Kocabaş