8/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2017 2. kitabı
Kitabı liseyıllarında merak edıp alıp okudugum ve baya keyif aldıgım bir kitapdı.Tek sorunu bana göre kıtabın kısa olmasıydı aslında kurgusu ve kendısı ıyıydı amabiraz daha üstünde durulup daha derın arastırmalarla ıyı bır kıtap olabılırdı dahada ıyı bır kıtap olabılırdı ama vasat bır kıtap degıl guzelbır kıtap
Felsefe
Savaş SanatıOsman Pamukoğlu · İnkılap Kitapevi · 2014408 okunma
·
39 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.