Kitap ılk balarda guzel lakın cok guzel kafa karıskılgı yasatıyorr ınsana bır konu anlatırken konuyu yarım bırakıp baska bır konuya atlaması bence guzel bır davranıs degıldı guzelmıydı kıtap guzeldı lakın konuları bırakıp baska bır konuya gecmesı bence olmaması gereken bır drumdu