Selam
Bugün size @nesilyayinlari'dan çıkan @huseyin_tunc_tr tarafından kaleme alınmış #beyazat adlı eserle geldim.
Öykü okumayı sever misiniz?
Ben yoğun zamanlarımda hikaye okumaya bayılıyorum. Yazarla tanışma kitabım olan bu kitap bana ilaç gibi geldi yerleşme süreci bitti derken değişiklik süreci başlamıştı çünkü. Hava da sıcak olunca hikayelere sarıldım, sanırım bu ayki 3. hikaye kitabım.
8 hikayeden oluşan bu muhteşem eser her hikayede kalbe dokunmanın, hayattan olmanın bir yolunu daima bulmuş. Kendimle en çok ilk hikayeyi bağdaştırdım çünkü taşındığım yer çok sessiz, evden dışarı çıksam bile iletişim kurabileceğim kimse yok. Selamlaşmak dışında ev dışı kimse ile iletişim kuramıyorum ve bu gerçekten insanı başka bir ruh haline sokuyor. Hikayemizde de Fikriye Teyze dilini bilmediği bir yerde ev içinde yalnız kalıyor. Evdeki diğer bireyler işe gidiyor, eşini zaten kaybetmişti... Bir yavru kertenkele ve tamamen duygular ile anlaştığı Majo ona yoldaş oluyor. Hemen sonraki hikayede 5 yaşındaki bir çocuğun ölüm olgusu ile karşılaşmasını (atı ölüyor) okuyoruz. Riko ise biri ile tanışmanın aracı olarak kullanılıyor. Haluk ise papağanıyla yalnızlık çekmiyor ya da yalnızlığını paylaşıyor demeliyim. Her hikayelerde farklı noktalarda kendinizden bir şeyler bulabileceğiniz bu kitabın dili akıcıydı, içindeki çizimler hikayeyi destekliyordu ve çokça duygu yaşanıyordu. Farkettiyseniz hikayelerde hep bir insan kahramanın yanına yoldaş hayvanlar var. Bu durum benim çok hoşuma gitti. Siz de hikaye okumayı seviyorsanız bu kitaba mutlaka şans verin.
#ruhumunaynasiileokuyoruz