Bu kitabı yanlış bir yaşta okuduğumu düşünüyorum. Psikolojisi vesaire bana ağır geldi. Genel olarak baba-oğul ilişkisini anlattığı için pek kitabın içine giremedim. Ama sonu gerçekten etkileyiciydi. Yaşça büyük insanların çok seveceğini düşünüyorum. Kırmızı Saçlı KadınOrhan Pamuk