Küçük prens küçükken okuduğum ilk kitaplardan biriydi. Küçükken de hoşuma gitmişti ama çok iyi hatırlıyorum yıllar sonra tekrar elime alıp okuyunca aslında ne kadar yetişkinler için bir kitap olduğunu daha iyi anlamıştım. Bence okuyun dememe gerek bile olmayan çok değerli bir kitap. Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry