9/10
·556 syf.··
2017 3. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 30 Ekim 2017 03:00
9 puan vereceğim kurgusu tek kelime ile harika bir kitap.1 puan detaylardan gitti. Benim gibi dikkat dağınıklığı çok olan ve sabırsız kişiler için, aşırı detaycı bir anlatımı var. Öyle ki yazarın, karakterin hislerini uzun uzadıya anlattığı kısımları atlayarak okudum ne yazık ki. Ama sonun da ciğerim sökülürcesine ağladım. Kötü bi son var (spoi) :((
Edebiyat
İstanbul HatırasıAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201943,1bin okunma
·
3 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ahmet Ümit in bütün kitapları kötü bitiyor bence. Aslında kötü değilde beklenilen gibi bitmiyor. Kitap sadece roman olmasının yanında İstanbul hakkında epey bir tarihi bilgide sunuyor.