Bugün başlayıp, bugün bitirdiğim kitap. Ama son üç kitaptır üzüyor Kulin beni. Konu her zaman ki gibi şahane ama anlatımda bir şey var beni rahatsız eden. Sanki bir başkası yazmış gibi hissediyorum okurken. Kanadı Kırık Kuşlar'ın devamı ama ne ilk kitaptaki anlatımda benziyor anlatım ne de bildiğimiz Ayşe Kulin diline. Çok üzülüyorum, çok.