·252 syf.····Okunma: 21 Ocak 2024 21:48 Şuan imkanım olsa Van Gogh'a kocaman sarılırdım... Kendisi öyle nahif, öyle düşünceli, öyle ince ki... Zaten onu anımsatan her şeyi çok seviyordum ama mektuplarını okudukça sevgimin sebebini daha iyi anladım. Ruhumun ona çekilişini artık adlandırabiliyorum..
Theo'ya Mektuplar
Vincent Van Gogh 🩶
27.sayfa sonrası hislerim.