·504 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Ağustos 2024 16:16 Okuduğum ilk polisiye kitabı.Mitolojiyle harmanlanışı,ilerleyişi çok iyi bir şekilde ifade edildiğini düşünüyorum,konudan konuya geçişi,sade anlatım ve kitabın her bölümü,sayfasında bir merak,heyecan hakimdi bu neden okurken hiç sıkılmayacaksınız.Ama kitaptaki TÜRKİYELİ ifadesi kullanılması çok rahatsızlık vericiydi fakat genel bakıldığında çok bir sorun yok.Kitap mitoloji hakkındada hiç bir bilgiye sahip olmayanların bile hemen kapacağı bilgilerle doluydu mitolojik bölümler çok hoştu.Ayrıca kitaptada ana konumuz olan Dünyanın 8.harikası olan Zeus Altarını nasıl kendi elimezle verdiğimizi de anlatıyor bu konuda kitapta bir yakarışta sezebiliriz