“ ”Doğa” dedim ona,” insanların tehlike karşısında karşı geldikleri tanrının sesiydi ve evet biz Tanrı’nın değersiz aşkın mucizesi ile bile olsa birbirimize yakınlaştıysak bu ruhlarımızdaki ilahi gücü bir yansıması olsa gerek ve birbirimiz için yaratılmış olmalıyız.”Sonra da,” biz bu içgüdüye boyuneğmemek için Tanrı’ya başkaldan mecnun olmalıyız.”diye haykırdım.”