·232 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ağustos 2024 09:23 Hangimiz kimi zaman görünmez olmayı istemedik ki? Görünmezlik özelliğiniz olsaydı neler yapardınız hiç düşündünüz mü? Artıları/ eksileri ne olabilir? Mesela görünmezlik özelliğimizden dolayı insanlara eşek şakaları yapabilir eğlenebilirdik. Kolayca hırsızlık yapabilir, casusluk yapabilir hatta cinayet bile işleyebilirdik. H.G Wells, 1897 yılında yazdığı bu kitabında görünmezliği keşfeden bir fizikçinin başından geçen olayları sürükleyici bir anlatımla sunuyor. Bilimkurgu sevenlere tavsiye ederim ama sonradan görünmez adamın nefesini her daim ensenizde hissedip ürperebilirsiniz benden söylemesi :) Keyifli okumalar