·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Temmuz 2024 09:30 Yazarın okuduğum ilk kitabı.
Yazar bu öykü kitabıyla 2002 yılında Sait Faik Hikaye Armağanı kazanmış. Kitap dokuz öykü ve bir söyleşiden oluşuyor. Konu olarak ağır yalnızlıklar, baba-oğul ilişkisi, dostluk, deprem olayı vs. işlenmiş. Akıcı ve sade bir dille yazılmış, insana dair her duyguya farklı açılardan dokunan öyküleri beğendim