Sıla Kaplan
@silakaplann · 1yıl
Takip Et
5/10
·
128 syf.
·
Kitabı okudu
·
2024 17. kitabı
Okuduğum ilk Japon klasiği ve aynı zamanda bu yazarın da okuduğum ilk kitabı. Neden bu kadar beğenildiğini anlamadığım bir kitap oldu. Okurken sıkılmadım ama fazla karanlık geldiği için keyif de alamadım.
Edebiyat
İnsanlığımı Yitirirken
Osamu Dazai · İthaki Yayınları · 2025
60,3bin okunma
6 beğeni
·
54 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap