·456 syf.····Okunma: 28 Ağustos 2024 14:58 Göz yaşlarıyla okudum, yüreğim kasıla kasıla, Atatürk'e bir kez daha hayranlık duydum, Çok buyuk bir insansın...Yunan zulmu ve milli mücadelenin anlatıldığı bu muhtesem eseri herkes hemen derhal okumalı ve bu topraklara ondan sonra basmalıdır. Okumadan ön yargıyla yaklaşmak bir bahaneden başka bir sey olmadığı gibi, Sizin çok şey kaçırmanıza neden olacaktır.. Eğilip bu toprakları öpmeye başladığınızda , anlayınız ki eser okunmuş, milli mücadele anlaşılmış, şehitlerimıze vefa gosterilmis olacaktır....