Ümit Yaşar Oğuzcan'ın hayatına bir dostu gibi tanıklık ettiğim bu kitabı gerçekten çok sevdim. Sanki şairin hayatını kendisinden dinliyormuşum gibi hissettim. Dikkatimi çeken bir nokta var ki o da şairin bir hayli hisli oluşu. En sıradan bir anında bile duygusallığa bürünebiliyor. Bu da şair olmanın bir özelliği değil midir zaten? Bununla birlikte, şairin şiirle ilgili verdiği bilgiler de oldukça güzel. "Halkımın şiirime olan ilgisi ve sevgisi benim için ödüllerin en değerlisi olmuştur." demiş şair. Bu ilgi ve sevgi hâlâ tazeliğini koruyor. Sevgiyle, saygıyla ve rahmetle ♡
Ümit Yaşar OğuzcanAnılar Düşünceler