Her duygunun,yaşanan her anın, hissedilen aşkın en ince ayrıntısına kadar anlatıldığı, sürükleyici bir kitap. Bitirene dek elimden düşüremediğim, sonunda gözyaşlarıma engel olamadığım mükemmel bir hikaye.Füsun ve Kemal,İstanbul.Bence aşk, kavuşamayınca sonsuzdur. Orhan Pamuk bunu çok iyi anlatmış. Müzesini mutlaka ziyaret edeceğim.