Ağlaya ağlaya okudum kitabı. Sairene bir anlatımı var. Aynı zmanda da Peygamberimizin kayatiyla ilgili önemli şahısları ve önemli biogileri de veriyor. Herkes okumalı. Olayların oluş sırası , hayatında yaşadığı sıkıntılar büyük bir incelikle anlatılmış. Biraz daha büyürse inşallah kızıma da okuyacağım. Çocukların peygamberimizin hayatını anlamaları için yazılmış sanki kitap. Tam çocuklara okumalik çocuklarla okumalik. Şiddetle tavsiyemdir . Gül Cenneti