b.

@luviemiu
"...biz de yıldız tozuyuz..."
10/10
·592 syf.··
Beğendi
·
2024 67. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 29 Ağustos 2024 18:34
Öyle güzeldi ki sona geldikçe hiç bitmesin istedim. Anlatımı ve olay örgüsüyle bir harika yaratmış yazar. Felsefe ve tarih hakkındaki bilgilerim sanki kenara savrulmuş gibiydi, ama bu kitabı okuyup notlar aldıkça, az da araştırma yaptıkça o taşların hepsi yerine oturmuş gibi hissettim. 'Eğlendirirken öğreten' dedikleri bu olsa gerek. Siz de bir kitabı okurken bahsi geçen konular hakkında araştırma yapmayı seviyorsanız, bir şans verin derim. Özellikle felsefeyi seven biri olarak bayılarak okudum ve muhtemelen kendisi benim yeni başucu kitabım olacak, içindeki her bir bilgiyi yanımda taşıma isteği uyandırıyor. Şimdiden iyi okumalar diliyorum!
Edebiyat
Sofie'nin DünyasıJostein Gaarder · Pan Yayıncılık · 202043,7bin okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.