Herkese selamlar, altı farklı hikâyeden oluşan kitapla karşınızdayım. Keşke daha önce okusaydım dediğim nadir kitaplardan biri. Her bölümünde ayrı ayrı düşündüğüm eserde beni en çok etkileyen bölüm “İnsan Neyle Yaşar?” oldu. İnsanın aslında neye ihtiyacını olduğunu bilmeden yaşadığını ve ne olmadan yaşayamayacağını çok güzel bir şekilde açıklamış yazarımız.
Gayet akıcı, kendini okutan çok güzel, herkese de okumasını rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir kitap. Herkese bol kitaplı, kahveli/çaylı günler diliyorum.
İnsan Neyle Yaşar?, Lev Tolstoy