Spoiler içerir.+ Genç, güzel bir kadının kötülüklerle dolu yaşam öyküsü;
Öncelikle kitapta ismi geçen herkesten nefret ediyorum. Hiçbir karakterle bağ kuramadım. Başlarda ana karakter olan gravisi sevdim.... İki çocuğuyla terk edilen bu kadına acıdım Ama daha sonra yaptıkları beni hayal kırıklığına uğrattı. Özellikle eski eşinin geri döndüğü ve yeni eşinin de beraber yaşamayı teklif ettiği sayfada şok yaşadım. ??? ( Yeni eşi gayet iyiydi ama adam sakatlık geçirdiği zamanlarda kafayı sıyırdı)
Bu özetlemeye bol bol da spoiler verdiğimi bilerek eklemeliyim ki kitap dönemine göre harika yazılmış bir kitap. İnsan psikolojisini çok iyi yansıtan ve aynı zamanda insanların nasıl da değişebileceğini vurgulayan bir kitap. Keyifli okumalar