·222 syf.····Okunma: 16 Ağustos 2024 03:59 Sabahattin Ali'nin mutlaka okunması gereken kitaplarından birisi olduğunu düşünüyorum. Olay akışı insanı meraka sürüklüyor. Olayda ki düşünce yapılarından bazıları açıkçası bana yanlış geldi. Döneminin özelliklerini gayet güzel yansıtmış. Okurken zevk aldığım, olayı yaşadığım bir kitaptı. Kitabın sonun klişe bir şekilde bitmemesi, kitaba ayrı bir hava, özellik kazandırmış.