KÜÇÜK AĞA... ne güzel bir kitaptır öyle. Okumaya geç kaldığım kitaplardan maalesef. Osmanlı’nın son zamanlarını çok güzel anlatmış bir hikaye. Kahramanlar ve kahramahnlıklar kolay kolay kazanılmadı ülkemizde ...koca bir imparatorluğun yıkılışı ve yeni bir devletin kurulma sancıları zorlukları...