·398 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Kasım 2017 03:46 İlk okuduğum kitabı psikayatrist kadar omasada sürükleyici bir kitap, yalnız sonu biraz hızlı bağlanmış gibi geldi.Olaylar, kişiler birden bire üst üste gelmiş,yığılmış izlenimi verdi.Bitmesi gereken tarih gelmiş de bağlanmak zorunda kalmış gibi...