Aşırı iyiydi, hala "ben ne okudum lan" diye düşünüyorum.... Şu zamana kadar okuduğum en iyi devam kitaplarından biriydi desem abartı olmaz o derece... Bu seri hakkında sevmediğim tek şey aşkın neredeyse hiç olmaması ASİRİ UZULUYORUM BEB JACKS BE EVA ASKİ OKUMAK İSTİYORUM BİKTİM ARTİK! Hala bir sürü bilmediğimiz şey var ve bir sürü soru işaretinin yani sıra gidişatta aşırı merak uyandırıyor. Karanlık bir masal okuyormuş gibi hissediyorum bu seriyi okurken ve çok ara vermeden finali de okurum diye planlıyorum