BU NEYDİ İMDAT?!
10/10
·328 syf.··
2024 79. kitabı
Aşırı iyiydi, hala "ben ne okudum lan" diye düşünüyorum.... Şu zamana kadar okuduğum en iyi devam kitaplarından biriydi desem abartı olmaz o derece... Bu seri hakkında sevmediğim tek şey aşkın neredeyse hiç olmaması ASİRİ UZULUYORUM BEB JACKS BE EVA ASKİ OKUMAK İSTİYORUM BİKTİM ARTİK! Hala bir sürü bilmediğimiz şey var ve bir sürü soru işaretinin yani sıra gidişatta aşırı merak uyandırıyor. Karanlık bir masal okuyormuş gibi hissediyorum bu seriyi okurken ve çok ara vermeden finali de okurum diye planlıyorum
Hiç Bitmeyen MasalStephanie Garber · Dex · 2023927 okunma
·
1.020 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Serinin açık ara zirve kitabı 🙃 3 te zirveden sert vir şekilde düşmezsin umarim
Azriel
Gönderi Sahibi
Bütün beklentimi düşürdüm zaten... Umarım düşük beklentimi de aşan bir hayal kırıklığı yaşamam cidden agqowndn
Serinin en iyi kitabı bu kesinlikle, en baştan diyim o yüzden. Final kitabıyla ilgili çok bi ümidin olmazsa daha iyi atlatırsın 😔
Azriel
Gönderi Sahibi
Ya incelemelerinden azıcık anladım final kitabının hayal kırıklığı olduğunu.. tek ümidim jacks ile olması cidden yoksa kafamı duvarlara sürtme ihtimalim çok yuksek
hangi serinin kitabı bu ve hangi kitapla başlamak gerek acaba???
Öncelikle Caraval serisini, sonra bu seriyi okumak gerekiyor. Okuma sırası benim bildiğim: Caraval Legend Finale Kırık Bir Kalp Hiç Bitmeyen Masal Gerçek Aşkın Laneti