8/10
·184 syf.··
Beğendi
·
2015 22. kitabı
Kitabı ilk gördüğümde kapağına karşı içimde bir sempati oluştu. Sanırım vosvoslara ve kırmızı renge karşı olan hayranlığımdan. İçeriğine bile bakmadan kitabı aldım ve o gün bitirdim. Ahmet Batman seven insanın hislerini öyle güzel yazıya döküyor ki... Biraz daha devam etsin isterdim. Tadı damağımda kaldı diyebilirim.
Edebiyat
Bana İkimizi AnlatAhmet Batman · Destek Yayınları · 201410,9bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.